Volgers

Knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis

KNUFFELACTIE IS BEËINDIGD
Beste hobbywerk(st)er,

Begin 2013 ben ik begonnen om een goed doel op te starten voor kinderen in het ziekenhuis. Ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor deze zieke kinderen.
Hopelijk kan ik veel mensen enthousiast maken om mee te helpen voor deze kinderen! Wilt u meedoen? Klik dan hier.
De actie is onbeperkt (lees: zolang ik werkjes binnenkrijg!).

Hiermee hoop ik dat kinderen een liefdevolle knuffel zullen krijgen (zowel de knuffel zelf, als het idee dat iemand ze via de knuffel een omhelzings-knuffel geeft).
De knuffels gaan naar Kinderoncologie Rotterdam, TerGooiZiekenhuizen.

Heeft u vragen, een idee, of wilt u helpen deze actie onder de aandacht te brengen? Stuur dan een e-mail aan info@hobbywerkjes.nl (ook voor het verzendadres).

Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hobby Groet,
Maaike
www.hobbywerkjes.nl
Maaike Hobbywerkjes Facebook

zaterdag 23 november 2013

Kinderen blij gemaakt in Rotterdam!

Donderdag 21 november 2013
Het was weer eens tijd om naar Rotterdam te gaan met een aantal knuffels!
We zaten zeker met z'n 72en in de auto! Gelukkig waren het 70 knuffels en mijn vriend en ik!
 Er zijn een aantal knuffels naar de afdeling OK gegaan. In deze ruimte komen kinderen die moeten wachten op een operatie, en om hun gedachten daarvan af te lijden krijgen ze dan een knuffel. Er werden meteen een paar kinderen blij gemaakt! Dus er staan een paar knuffels niet op de foto.
En de kraamafdeling heeft een paar lieve zachte knuffels gekregen voor de pasgeborenen.

Dankzij al jullie hulp worden er weer veel kinderen ondanks hun ziekte blij gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. leuk om te zien waar de knuffels terechtkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb bijna weer een doos vol,
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow... dat was een volle auto, maar helemaal top dit te zien! groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen