Volgers

Knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis

KNUFFELACTIE IS BEËINDIGD
Beste hobbywerk(st)er,

Begin 2013 ben ik begonnen om een goed doel op te starten voor kinderen in het ziekenhuis. Ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor deze zieke kinderen.
Hopelijk kan ik veel mensen enthousiast maken om mee te helpen voor deze kinderen! Wilt u meedoen? Klik dan hier.
De actie is onbeperkt (lees: zolang ik werkjes binnenkrijg!).

Hiermee hoop ik dat kinderen een liefdevolle knuffel zullen krijgen (zowel de knuffel zelf, als het idee dat iemand ze via de knuffel een omhelzings-knuffel geeft).
De knuffels gaan naar Kinderoncologie Rotterdam, TerGooiZiekenhuizen.

Heeft u vragen, een idee, of wilt u helpen deze actie onder de aandacht te brengen? Stuur dan een e-mail aan info@hobbywerkjes.nl (ook voor het verzendadres).

Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hobby Groet,
Maaike
www.hobbywerkjes.nl
Maaike Hobbywerkjes Facebook

vrijdag 4 juli 2014

Eindigen met Knuffelactie

Lieve Hobbywerk(st)ers,

Bij deze deel ik mede dat de Knuffelactie definitief gaat stoppen.

Enige tijd geleden had ik een bericht geplaatst dat er nieuwe tehuizen werden gezocht voor de ontvangen knuffels. Omdat dit lastig was was er een tijdelijke stop ingelast.
Nu het geval is dat er nog steeds geen nieuwe tehuizen zijn gevonden voor de knuffels, wordt de actie definitief gestopt.
Voor de knuffels die nu nog in huis zijn wordt uiteraard een liefdevolle plek gezocht. Zodra dit het geval is wordt het hier op de site geplaatst.

Graag wil ik iedereen die heeft meegeholpen aan de Knuffelactie bedanken voor de prachtige inzet.
Of je nu één knuffel of dozen vol hebt gestuurd, hebt geholpen de Knuffelactie onder de aandacht te brengen, of dat je je bejaarde moeder/buurvrouw/tante/schoonmoeder hebt geholpen om de werkjes te verzenden...

Zonder jullie waren nu veel zieke kinderen in Nederland niet opgevrolijkt met een lieve knuffel!
En niet te vergeten de kinderen in Zambia: daar zijn 270 baby's voorzien van een mutsje, en zijn er 2 truitjes, 33 paar slofjes en 3 dekentjes naar toegezonden.

Helaas kan de actie dus niet doorgaan, omdat ziekenhuizen niet (meer) willen.

Ik wil jullie hartelijk danken voor de inzet, de lieve kaartjes en brieven, en de leuke mailtjes.
Het was fijn om iets goeds te kunnen opzetten, en namens jullie allen iets te kunnen betekenen voor de zieke kinderen.

Veel liefs en knuffels,
Maaike

1 opmerking:

  1. Jammer dat deze actie stopt. Is het een idee als er via een andere weg knuffels verspreid worden? Bijv. via mytylscholen en tyltylscholen?
    Overigens hebben wij ook wel eens een zak knuffels gedoneerd aan het ziekenhuis waarin mijn kinderen lagen. Zij wilden deze knuffels ook niet hebben vanwege astmapatientjes. Ook op de eerste hulp wilden ze de knuffels niet hebben voor kinderen die met spoed binnengebracht werden.

    BeantwoordenVerwijderen