Volgers

Knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis

KNUFFELACTIE IS BEËINDIGD
Beste hobbywerk(st)er,

Begin 2013 ben ik begonnen om een goed doel op te starten voor kinderen in het ziekenhuis. Ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor deze zieke kinderen.
Hopelijk kan ik veel mensen enthousiast maken om mee te helpen voor deze kinderen! Wilt u meedoen? Klik dan hier.
De actie is onbeperkt (lees: zolang ik werkjes binnenkrijg!).

Hiermee hoop ik dat kinderen een liefdevolle knuffel zullen krijgen (zowel de knuffel zelf, als het idee dat iemand ze via de knuffel een omhelzings-knuffel geeft).
De knuffels gaan naar Kinderoncologie Rotterdam, TerGooiZiekenhuizen.

Heeft u vragen, een idee, of wilt u helpen deze actie onder de aandacht te brengen? Stuur dan een e-mail aan info@hobbywerkjes.nl (ook voor het verzendadres).

Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hobby Groet,
Maaike
www.hobbywerkjes.nl
Maaike Hobbywerkjes Facebook

woensdag 29 oktober 2014

Laatste ontvangen knuffels & nieuwe stichtingen

Beste allemaal,

Deze week worden de overgebleven knuffels opgehaald om via andere goede doelen naar kinderen te gaan.

De laatste paar zendingen waren nog niet op internet geplaatst, omdat het onzeker was waar de knuffels naartoe zouden gaan. 
Hier zijn dan toch nog de laatste ontvangen knuffels:

In Helmond hebben we heel hard gewerkt om voor de kinderen knuffels te maken.
En hier zijn ze dan : 101 knuffels




Ook Ina uit Singapore heeft meegewerkt aan de actie:
Van boven naar beneden van links naar rechts:
Ik ben Siv; Ik ben Bas de bosfee en bescherm kleine jongetjes; Voetballer zoekt nieuwe coach; Deze zuster mag mee naar huis; Sasja de aap, een allemans-vriendje; Bella ballerina zoekt meisje om mee te dansen; Prinsesje met teddybeertje wil graag knuffelen met een lief prinsesje; Ik ben Bram de broer van brandweer Sam; Schoorsteenvegertje klaar voor een nieuw begin; Alfie de dwerg helpt graag de Kerstman; Toby peuter beer zoekt speelkameraad; Dit is Bertje de clown, wacht op een vrolijke lach.

Alle knuffels die niet meer door de knuffelactie konden worden ondergebracht, worden opgehaald door de volgende stichtingen:
Hart voor een kind, en de Stichting Regenboogboom.
Het zijn beide goede stichtingen en ben er zeker van dat de knuffels via hun een nieuw lief baasje zullen krijgen.
Nogmaals bedankt voor al jullie hulp, steun, creatieve lievelingen en lieve reacties.

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten